منکه همیشه صدایت کردم مرد من چی میشد بانویت باشم؟؟؟نه برای چن سال تمام برای چندین سال...

♥افسونگر عـــاشق♥

حــماقت بود به عشقت اعــتماد کردن با خـــــــــدا هم یه حرفی داشتم :میگم خـــــدا من اینجا هر چی دوست داری را دارم میگذرونم فقط یه نگاه به سیــــــــاهی و گودی پایه چشمم بنداز ...

منکه همیشه صدایت کردم مرد من چی میشد بانویت باشم؟؟؟نه برای چن سال تمام برای چندین سال...

 

زمین به مرد بودنـــــــ نیاز داره...

مــــــرد باشـــــــ...

مردونه حرف بزنــــــــ...

مردونه عشـــــــــــــــــــــــــق بورز...

مردونه گـــریه کنــــ...

مردونه بـــــــــــــــــبـــــــــــــــخشــــــ...

مرد باش نه فقط با جسمتـــ...

با نگاهت...با احساساتت...با آغوشت...

مـــــــرد باش و هیچوقتــــ نــــــــــــامـــــــــــردی نکــــــــــن...

مخصوصا برای کسی ک به مردونگیت تکیه کرده

و بــــــــــاورت کرده...

 

 



نظرات شما عزیزان:

bahar
ساعت12:22---5 شهريور 1392


ehsan
ساعت11:11---27 مرداد 1392
قشنگ بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در یک شنبه 27 مرداد 1392برچسب:,ساعت 1:30 توسط farnaz |